sharkgaming

Læs vores anmeldelse af Diablo III fra Blizzard Entertainment

I maj måned i år kom det endelig på markedet: spillet 'Diablo III' fra Blizzard Entertainment! Som titlen antyder drejer det sig om det tredje spil i rækken af populære Diablo-spil, hvor det første spil blev lanceret helt tilbage i 1996. Fans verden over har revet spillet ned fra hylderne lige siden det blev lanceret, og på de første 24 timer efter lanceringen blev der solgt intet mindre end 3,5 mio. kopier af dette pc-spil, der således blev berømt på ingen tid.

Spillet er et must for alle Diablo-fans, men det byder også på masser af spænding og underholdning for spillere, der ikke tidligere har stiftet bekendtskab med den uhyggelige og mørke fantasiverden ved navn Sanctuary. Man vælger selv om man vil kæmpe som en kvindelig eller en mandlig figur. Der er ingen forskel på deres evner, så valget er udelukkende for ens egne præferencers skyld.

I 'Diablo III' bevæger man sig rundt i den velkendte underverden Sanctuary, og spillets handling foregår 20 år efter det forgangne spil. Designerne bag spillet har virkelig overgået sig selv da de har skabt de mange forskellige miljøer, og overalt gribes man af den uhyggelige stemning, som fuldender spilleoplevelsen i vanlig Diablo-stil. Man bevæger sig op gennem forskellige levels, og undervejs er der masser af action og spænding.

Du kan købe 'Diablo III' til pc og Mac over hele landet, men pas på - du vil uden tvivl blive grebet af stemningen og handlingen, og timerne forsvinder som dug for solen når du sidder foran skærmen og spiller omgang på omgang af 'Diablo III'!

Alle rettigheder forbeholdes
| Bladeren site map